ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşlar mı yapacakmış

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım "Bulut sistemi dedikleri şey...", Ağustos 2011

Bakanlardan detaylı birşey bilmelerini beklememiz ne derece doğru?
İnşallah düzgün birşey yaparlar da kullanırız. (: