mselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötülemek gibi olmasın fakat burada bir gerçek mevcut. Oyun sunucuları sattığımız için malum çok saldırı alıyoruz ve çoğu saldırı bize Radore firmasından geliyor. Bir kaç kişiye sorduğumda Radore konumlu sunucu alıp saldırdıklarını belirttiler dediğiniz gibi şuanlık Radore dışarıya saldırı çıkmasına izin veriyor. Ayrıca verdiğiniz 2 ip adresi ping almıyor büyük ihtimal kapatıldı.
malesef ip adreslerinin hizmetleri biz buraya yazmadan ilgili firmalar tarafından kapatılmadı sanırsam. Düne kadar saldırı alıyorduk ve bi anca bıçak gibi kesildi hepsi... Aklımda kurcalayıcı sorular çok bunlardan biride verimerkezleri bu işlere yataklıkmı yapıyorlar gibi...