webyayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Eğer sunucular size ait ise ve switch var ise switch üzerinden IP adreslerini droplayın onun dışında UDP atak bakımından biz çalışmalar ile koruma sağlıyoruz lakin firewall yapısı için sizinde bir cihaz koymanız iyi olacaktır paket sayıları ve bant genişliğine göre kural girilebilir.
Bu çözüm değil, switch üzerinden işlem yapmak trafiğin sunucuya ulaşmamasını sağlar, fakat trafik verimerkezi router-switchlerinde dönmeye devam eder, bu kullanım yine müşterinin hat limitine dahil edilir.

Çözüm olarak dgn'nin kendi firewall hizmeti alınabilir hem yurtiçi hem yurtdışı koruma sağlanıyor. Fakat saldırılar 2 gbit üstü geliyorsa maliyette ona göre artıyor.