yurtiçinden 5gbit gelince drop etmek çözüm olmuyor 1gbit olsa neyse.
bu kadar hat çıkışını görmezden gelmek de ayrı bir durum tabiki.
bizim ana hatta bu saldırılar gözükmüyor bile çünkü backbone den drop ediliyor ama ana hattı dolduruyor hemde yurtiçinden.