bluesboystunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru olabilir, tam lisanslı aldıysa temaları mantıklı.
ya da regular licence ile toplu satış yapıyorlar. Ben daha önce tema almıştım themeforest'ten herhangi bir koruma mevcut değil, dilediğiniz siteye kurabiliyorsunuz. (Domain belirtme zorunluluğu yok yani) o sebeple 40-50 dolara aldıkları temaları 20 kişiye satsalar, 70-80 dolar kar ediyorlar. Denemediğim için bilmiyorum ama belki de ware-z temaları satıyorlar bilmiyoruz şimdilik