Hocam pm attım. Almayı düşünüyorum
Merhaba, hayırlısı olsun hocam. İyi şanslar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:47:37 -->-> Daha önceki mesaj 10:46:55 --
@bonekey; Mail atıyorum hocam dönüş yaparsanız sevinirim.
Mail atın dönelim hocam
excelbahis@hotmail.com
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi