Sağlık bakanlığının sitesine girerek durumu güzelce anlatın, kesinlikle ilgileneceklerdir .

Ondan sonra bimeri unutmayın. Doktorlarla çok işim oluyor hiç sıkıntı yaşamadım ama iyi niyetli doktor olduğu kada kötü niyetlileri paragöz olanlarıda mevcut .