Hiç oraları karıştırmadan normal şekilde kullanıyorum. Siteniz ne üzerine bilmiyorum ama ticaret siteleri dışında iletişim formlarının sadece Google açısından kullanıldığını düşünüyorum. Yani bugüne kadar 4-5 farklı siteyle uğraştım ve hala uğraşıyorum, fakat en fazla 2 ya da 3 sefer iletişim formuyla mesaj gönderen kullanıcı gördüm.