modelhediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler kardeşim. Bende birşeyler deniyorum olursa yine burada yayınlayacağım.
Rica ederim hocam ne demek. Dene hocam paylaşırsın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:58 -->-> Daha önceki mesaj 22:00:31 --

The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize Emeğinize sağlık verdiğiniz bilgilere katılıyorum ancak sağ-sol sidebar olayına değil.
Sağ ve sol sidebarda site dolu dolu gözükmesi açısından ve ziyaretçi memnuniyeti açısından popüler yayınlar, fb sayfanızın eklentisi, vs.. olabilir bunun sakıncası yoktur + yeni bir makaleye başlarken wordpress de <--entry etiketi bulunmaktadır (sayfa kaynağını görüntüleyip, yazının ilk parağrafını aratırsanız ne dediğimi daha iyi anlayacaksınız) Google yazmış olduğunuzun bu makale olduğunu bilir ve sidebar kısmınıda anlayacaktır.
Hocam yaptığın güzel katkı için çok çok teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir noktaya değinmişsiniz. Ben Wp kullanmıyorum. Ama bir kaç Wp siteyi inceledim. http://schema.org/Article kullanıyor. Bu durumda "google gibi getir" denildiğin de herhangi bir problem yoksa muhtemelen Wp için problem olmayacaktır. Ben biraz daha genel konuştum. Ama yinede başvuru sürecinde sidebarlarda ki bazı eklentiler kapatılabilir. Sonuçta denenebilir.