Merhabalar arkadaşlar plesk hakkında ufak bir sorum bulunmakta.
Bildiginiz gibi WHM/Cpanel misal ortak nameserver kullanılabilmekte. örnek vereyim ns1.domain.com ve ns2.domain.com bütün hostlarda kullanilebilmekte.
Galiba bu durum pleskte galiba bulunmuyor ? Her host müşterisi hosting hizmetinin den yararlanmak için galiba önce kendi domaine ns1 ve ns2 adında nameserver oluşturacak daha sonra domain bu nsleri işleyecek doğru mu anladım bu plesk işleyişini kafam karıştı bu plesk konusunda.
Yani aşunu sormak istiyorum ortak ns plesk kullanılmıyor mu?