Böyle insanlar hiç akıllanmaz.Aynı mevzuya benzer bir durum yaşadım.Fevri davranıp orada kabga çıkarabilirdim sabır dedim çıktım gittim hastaneden sonra özelde muayene oldum halletik bittik gitti.
Bir cadeye oturdum bi baktım arabada bu yavru indi.Şeytan dürtü bi kere.Otoparka gidip 4 tekeride kesip bıraktım.

Ha doğrumuydu ? asla.
Ama böyle insanlara ağzının payını vermek istesen o an suçlu durumuna düşersin.
Ama görmeniz gerekirdi o anki telaşını sinirini filan izlemesi süperdi.