Hocam afedersin ama hata sende.Hiçbir zaman fevri davranmayacaksın.Tıpkı bu konu gibi aslında şuan senin olayında mahkemenin sana yapmış olduğu bir yanlış yok.Kanun neyse ve bu birçok ülkede böyledir,sana da aynısını uygulamış.Şuan sana 1500 TL vereceksin demiyor bir nevi bu işi tekrarlamaman için ihtar aldın.
Belkide internette birilerinin t.c kimlik vb. bilgilerini yaydın ettin ama başkasının bilgileriydi yani kesin emin olmadıktan sonra karar verme hiçbir zaman.
Ayrıca şu açıdan yanlıştın elinde şahsın bilgileri mi var mahkemede delil olarak sun ve devlete bırak.Başka yapabileceğin birşey yok.
devlete bıraktım ve 1 dava bile görülmedi komedi gibi ...