Geçmiş olsun kardeşim öncelikle..

Ama adamın bilgilerini yayınlamicaktın.. Aldığın cezada haklısın dua et iyi hakime rastlamışsın..

Ama kendi davanda haklısın. Tekrar geçmiş olsun