şşunu hiç bir zaman anlamam haklıyken haksız olmak şu forumda birçok kişiye dolandırııcı vs diyerek bilgiler paylaşılıyor. Forumdaki o şikayetlere dava açılsa ülkenin dış borcu ödenir. Lafım size değil kesinlikle geçmiş olsun. Ancak buradaki arkadaşlar yasal olmadığını bile bile büyük küçük herkes iletişim bilgileri adresi paylaşıyor. Yasak diyorsun adama kanunu kendi koymuş gibi sana gülüyor. o yüzden burada ticaret pek yapmam okurum giderim.