Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkedeki çifte standartlardan bıktım vallaha bıktım billaha bıtım.

1,5 sene önce 1710 TL dolandırıldım sahibinden.com üzerinden dolandırıcıya dava açtım reddedildi , itiraz sonucu devam ediyor fakat daha 1 duruşma bile yapılmadı.

Dolandırıcının iletişim bilgilerini internette yayınladığım için , sırf başkaları zarar görmesin diye yaptığım için 1710 " TL nin üzerine 1500 TL daha ceza yedim.
ve bu kez dava 6 ayda sonuçlandı çümnkü neden adam vurmadık , çünkü neden kimseyi dolandırmadık , eğer dolandırsaydık şuan daha dava bile açılmamıştı..

Yemin ediyorum bu ülkedeki adalete artık zerre inanmıyorum , gerçekten ülkemden soğudum , herşeyden soğudum şuanda. Ulan 1700 TL dolandırılmışız bide üstüne 1500 TL ceza kesiyosun daha 18 yaşındayım be 18!!!

Hocam size adli para cezası verilmiş günlüğü 20 TL den 1500 TL olarak. Bu ceza için de HAGB (Hükmün açıklanmasının geri bırakılması) kararı verilmiş.
Bu durumda 5 yıl içinde KASITLI HERHANGİ BİR SUÇ işlemeniz halinde bu hüküm de açıklanır. 5 yıl içinde kasıtlı bir suç işlemezseniz bu hüküm açıklanmadığı için infaz da edilmez. Geçmiş olsun...