Bu kadar kişi şaşıp kalmışken, buna karar verenler nasıl şaşmıyorki acaba? Bende sahibinden üzerinden replika telefon aldım, telefon sözde 32gb fakat yeterli hafıza yok diyor

satıcıyı aradım değişim yapın dedim tamam dediler aynı telefonu geri gönderdiler. Birdaha aradım aynı telefonu formatlayıp göndermişiniz yine hafıza yetersiz diyor. 10 gün geçtiğinden daha iade değişim yapamıyoz dediler. Ufak olsa atıştık dedim sizi yasal işlem yapıcam, durma koş et erteleme, haa bugün git et dedi. Telefonu suratıma kapattı.
Derkennn şikayet konuları açıcaktım forumlarda vs. sonra size yapılanın aynısı aklıma geldi. Bu yüzden vazgeçtim 250 TL için dahada zararlı çıkmayayım diye. Hatta geçen haftada replikayı sahibinden'e satışa koyup satıcıyı karalıcaktım, yine cesaret edemedim

Zarttttt diye adam akıllı şöyle üzerlerine oturcaklarını bilsem dünden razıyım telefonun parasının 2 katını vermeye.