Şöyle düşün sen dolandırdın oda numaranı adını paylaştı sende dava acsan suçsuz duruma gelirsin. Arkadaşım kanun bu böyle birşey olduğunda kendi başına bişeylere kalkışmıyacaksın sağlam bir avukatla gereken cezayı sabırla bekleyip verdireceksin.
edit:Geçmiş olsun kırıcı bir laf söylemedim.