kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora bir kötü laf vs birşeymi söylediniz gittiğinizde.Bugün git yarın gel olayını bilerek yapmış olabilir. Aklıma başkada birşey gelmiyor.
Hayır herhangi kötü bir söz söylenmedi. Hastayı getirmemizi istedi götürdük girdiğimizde telefon elinde uğraşıyordu. İşim var bugün gidin yarın gelin dedi.

87 Yaşındaki kadına bunu söyleyebileceği ne işi olabilir anlamış değilim ki hastayı çağıran kendisi.

darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetkili yerlere şikayet.
Sağlık bakanlığına şikayette bulundum. Daha öncede şikayet edenler olmuş soruşturma başlattıklarını söylediler.

Teşekkürler cevaplar için.