vodafone net böyle.bende hiç kullanmadıgım halde hiç baglanmadıgı halde 5 ay ust uste fatura yolladılar 5 ay boyunca 500 takla attım hiç bir şekilde çözmüyorlar.5 ay sonra faturaları ıptal ettırebılmıstım.çıldırma durumundaydım.Allah kolaylık versin.halledıldı iptal edildi dıyıp gınede fatura gönderıyorlar
üstüne üstlük hiç 1 gün bile hizmet almadıgım halde gelen her fatura ödemezsem yasal işlemi baslatacakları yazıyordu
çok rezil bir firma.kim çıkardı acaba bunları piyasaya.muhatabda yok vodafone abone merkezleri bile bakmıyor
Hocam benimde vodafone internetim var, eve fatura gelmiyor, faturalar konusunda bir sıkıntıları var belli