R10'un takdir ettiği insansınız. Herkes şikayet konusu açmakta çözüm arıyor ama hiç biri mahkemenin gerçek çözüm olduğunun farkında değil.

Evine mahkemeden kağıt gitse bile o korku ona yeter, keşke herkes sizin gibi yapsa...