Konu
Dolar Hakkında
14-12-2016, 23:35:15
#51
MoonLive
Full dolar ile girdim. Keşke biraz daha kredi çeksedim. Fed doları yaradı. 3 defa olacak birde 2017 sonu dolar 4 tl
Güvercin tutum sergiledi biraz daha atak yapsa trump ile bu ataklarda gelir. 2017 hayırlısı olsun.