Full dolar ile girdim. Keşke biraz daha kredi çeksedim. Fed doları yaradı. 3 defa olacak birde 2017 sonu dolar 4 tl Güvercin tutum sergiledi biraz daha atak yapsa trump ile bu ataklarda gelir. 2017 hayırlısı olsun.