vodafone net böyle.bende hiç kullanmadıgım halde hiç baglanmadıgı halde 5 ay ust uste fatura yolladılar 5 ay boyunca 500 takla attım hiç bir şekilde çözmüyorlar.5 ay sonra faturaları ıptal ettırebılmıstım.çıldırma durumundaydım.Allah kolaylık versin.halledıldı iptal edildi dıyıp gınede fatura gönderıyorlar
üstüne üstlük hiç 1 gün bile hizmet almadıgım halde gelen her fatura ödemezsem yasal işlemi baslatacakları yazıyordu
çok rezil bir firma.kim çıkardı acaba bunları piyasaya.muhatabda yok vodafone abone merkezleri bile bakmıyor