Hayırlı günler arkadaşlar bugün skype hesabımı açtığımda listemdeki tüm kişilere otomatik kendiliğinden post gönderdiğini gördüm bu sorun neyden kaynaklanıyor, nasıl çözebilirim? Mesajları düzelt/sil dediğim onu bile yapamıyorum... Resimdeki gibi postlar göndermiş kendiliğinden.