Selamlar. Vestel 50UB8300 Tv aldım. Televizyon kumandasının en üstünde netflix yazıyor. Biraz bakındım bir video uygulaması olduğunu anladım. Sormak istediğim şu. Filmler sanırım wi-fi bağlantısı ile izleniyor. Acaba kalitesi nasıldır? İzlemek için ücretli üyelik mi almamız gerekiyor? Almaya değer mi? Bir de TR altyazılı filmler mevcut mu nası oluyor sistem bilgi verebilirmisiniz?