Çok teşekkür ederim. Oldu. Size son bir sorum daha olacak. (Sabah sabah duamı aldınız.) Reklamları en yukarıdan değilde kategori hizasından başlatma gibi bir şansım var mı? Yani 1. resimdeki gibi değilde 2. resimdeki gibi.
1. Resim
2. Resim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:44:51 -->-> Daha önceki mesaj 10:38:16 --
padding-top:265px; yazarak hallettim onu. Bu sefer reklam aşağıya kaymıyor. Resim kırpılmış gibi duruyor.
Çünkü fixed değerini absolute olarak değiştirmişsiniz. Onu tekrar fixed yapın ve padding-top kısmını silip top kısmına 265 değerini girin.