pureViolence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CSS'i, CSS dosyasının en altına, HTML'i <body> tagının hemen altına yapıştıracağım değil mi?
Evet o şekilde yapabilirsiniz fakat CSS'den #icerik kısmını almanıza gerek yok.