batihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vps aldığınız yerin bilgisi yoksa neden bu işe girmiş diye düşündünüz mü?

veya neden bu firmayı tercih ettiniz?

ucuz olduğu için mi? eğer öyleyse neden ucuz olduğunu anladınız mı?

emekleriniz bu kadar ucuz mu?

aklımda deli sorular? sizin aklınızda bu tür sorular var mi?
Haklısınız dediklerinizde sırayla cevaplayayım;

Firma yine r10'dan 3-4 sene önce aldığım bir hizmetti, Senede 2-3 defa kesilmeler oluyordu 1 günlük bu riski göze almıştım genel anlamda memnundum.

Ucuz olduğu için almadım o zamanlar iyi firmaydı, firmalarını belli isim yapıp satıyordu, ucuz etin yahnisi...

Emeklerim bu kadar ucuz değil tabiki. 4-5 gündür neler çektimi ben biliyorum, parayla ölçülemez!

Benim aklımda daha ileri sorular var ve not olarak

sorunumu çözemedim sinir stress sahibiyim...