Manuel işlemlerde bişey yok manuel spam bulunamadı diyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:27:43 -->-> Daha önceki mesaj 17:24:49 --
Ceza almış olma olasılığı yüksek. Etiket girmişsiniz fakat içerik yok, ürünler bölümü de boş diyebiliriz. Manuel işlem sayfasını kontrol edin, işlem yapılmışsa bir kaç gün gecikebiliyor mesaj. Bu içerikle katma değeri düşük cezası almış olabilirsiniz
Konu dışı: Aynı semtteyiz baltepenin oraya yakınım
Manuel işlemlerde bişey yok manuel spam bulunamadı diyor