Merhaba, bir sitemiz için free versiyonunu kullanıyoruz. PRO'ya geçip https aktif etmek istiyoruz. Bunun için bize bu konuda bilgili arkadaş lazım..
Skype: r10roka@hotmail.com
Hocam free paketi alıyorum bende. ssl var zaten free pakette. şuan çalışıyor bende.