Arama motoru yapmak bana mantıklı gelmiyor. Türkiye'de torpil, adam kayırma her yerde olduğu için Google'ı mumla arar hale geliriz. Birileri orantısız güç kullanır.
Arama motoru yapmak yerine Adsense'in yerli versiyonunu yapmak bana daha mantıklı geliyor. Hem vergi içerde kalır hemde bunu yapabilecek boyutta birçok şirket var Türkiye'de.