merhabalar arkadaslar simdi benim 1 adet sitem var adsense basvurusu yapmadım diger sitemden adsense hesabım var bu adsense basvurusu yapmadıgım siteye koysam 1 2 ay sonra kaldırsam site üzerinden adsense basvurusu yapsam bi sorun cıkarır mı bu sitede adsense kaydı var zaten diye uyarı gelir mi anlayan biri varsa yazarsanız sevinirim tskler