Geçen senelerde derbi izlenmiyordu. Bu sene FB-GS maçı için aldık haftalık 40 TL olan paketten. Tüm maçları az az, derbinin tamamını izledik. Hiçbir sıkıntı yoktu. Üstelik internetimiz de kablolu değil Wi-fi ile bağlıydı. Ara ara kopmasını beklerken sıfır sıkıntıyla izledim. Belki seneye sezonluk paket alırım.