Yanlış bilinenleri düzelteyim. Çıktığı ilk yıldan bu yana kullanıcısıyım.

1-"Standart yayının görüntü kalitesi biraz daha düzeltilmiş" demişsiniz. Aksine standart yayın her geçen yıl daha da kötüye gitti. Bu sezon ise en berbat standart yayın vardır. Bunun nedeni ise yüksek kaliteye herkesi sevketmek. Yani daha çok kazanmak. İlk çıktığı yıl digiturkplay fiyatı, normal uydu alıcılı digiturk fiyatının 4/1'i kadardı. Şimdi ise Yüksek kalite digiturkplay ile uydu alıcılı digiturk aynı fiyat olmuştur neredeyse. Standart kalite ise digiturkun normal fiyatlarına yaklaştı.

Uzun lafın kısası standart kalite kullanıcısıyım. Kalite çok iyi değil fakat kötü de diyemem. Yüksek kalite ile arasında belirgin çok net fark vardır. +Tv ile kıyaslamak ise tamamen hata.

2- Ne kadar geriden geliyor diye düşünürseniz bunu test ettiğimizde 20-25 saniye geriden geldiğini tespit ettik. Yani 2 Dakika geriden gelmiyor. 2 Dk geriden gelenler genelde internette kaçak sağda solda izlediğiniz yayınlardır.