Konu
Digitürk Play Kullanan Biri Var Mı?
12-12-2016, 12:11:15
#5
Mf.Rub
3 Yıldır digiturk play üyeliği alıyorum standart kalite olarak ve gayet iyi. Şimdi birde vodafone red L tarifesine geçtim ordan da fenerbahçenin tüm maçlarını izliyorum o da aynı şekilde. Standart kalite bile iyi.