Konu
Digitürk Play Kullanan Biri Var Mı?
12-12-2016, 11:42:45
#3
akmaster_91
Befo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 3 yıldır kullanıyorum. Görüntü kalitesi çok iyi. Ancak yayın 2 dk falan geriden geliyor.
yayını geri sarma özelliği vardır muhtemelen o yüzden geriden geliyordur. yayın ama 2 dk da fazla