Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 yıldır kullanıyorum. Görüntü kalitesi çok iyi. Ancak yayın 2 dk falan geriden geliyor.
yayını geri sarma özelliği vardır muhtemelen o yüzden geriden geliyordur. yayın ama 2 dk da fazla