Konu
Digitürk Play Kullanan Biri Var Mı?
12-12-2016, 11:39:52
#2
Befo
Ben 3 yıldır kullanıyorum. Görüntü kalitesi çok iyi. Ancak yayın 2 dk falan geriden geliyor.