Bu sene Digitürk Play kullanan bir arkadaş var ise bir şey soracağım.
Geçen senelerde ben de kullandım ama bu sene yayında fark olduğu söyleniyor. Standart yayının görüntü kalitesi biraz daha düzeltilmiş Yüksek Kalite de HD'e yakın görüntü kıvamına gelmiş diyorlar. Ne kadar doğru?