Eger yerli bir arama motoru olsaydı . Asıl Torpilleri sorunları o zaman görürdük

Onun dışın'da çoğu kişininde söylediği gibi tarayıcıyı açtığında google çıkmazsa internet yok sanıyor büyük çoğunluk

Google,Youtube,Facebook , Bu 3'ü interneti temsil ediyor gibi birşey. Eger bu 3 siteden birisi açılmazsa insanlar modemi kontrol ediyor