domatessuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 k görünüyor bende
Grup kapalı olduğu içindir hocam. grupta zerre bot yoktur. hepsi gerçek kullanıcılıdır. Gruba katılabilirsiniz. daha rahat bakarsınız. Ayrıca fiyatıda konuya ekliyorum.