Session tanımlayarak dil tanımlanmışsa bir daha yönlendirme yapmazsınız.

Örnek:

<?php  
ob_start();  
session_start();
if($_SESSION["dil"]=="")
{
$lg = substr($_SERVER['HTTP_ACCEPT_LANGUAGE'], 0, 2); // Kullanıcının dilini çektik :)  

$_SESSION["dil"]="$lg";

// $lg değişkenini dil dosyalarımıza göre if koşuluna bağlayarak içeriğini değiştiriyoruz.  
if ($lg=="fr") {  
$lg = "fr";  
}  
if ($lg=="en") {  
$lg = "en";  
}  
if ($lg=="it") {  
$lg = "it";  
}  
if ($lg=="tr") {  
$lg = "tr";  
}  

// Kullanıcı farklı bir dile mensup ise bunu otomatik olarak türkçe dil destekli sayfamıza yönlendiriyoruz.  
if (($lg != 'tr') and ($lg != 'en') and ($lg != 'fr') and ($lg != 'it')) {  

$git = "http://www.site.com/tr/";  
header("Location: $git");  

}else { // Bizim desteklediğimiz dillerden biri ile bağlanmışsa o zaman diline göre yönlendiriyoruz.  

$git = "http://www.site.com/".$lg."/";  
header("Location: $git");  

}  
}
?>