Session tanımlayarak dil tanımlanmışsa bir daha yönlendirme yapmazsınız.
Örnek:
<?php
ob_start();
session_start();
if($_SESSION["dil"]=="")
{
$lg = substr($_SERVER['HTTP_ACCEPT_LANGUAGE'], 0, 2); // Kullanıcının dilini çektik :)
$_SESSION["dil"]="$lg";
// $lg değişkenini dil dosyalarımıza göre if koşuluna bağlayarak içeriğini değiştiriyoruz.
if ($lg=="fr") {
$lg = "fr";
}
if ($lg=="en") {
$lg = "en";
}
if ($lg=="it") {
$lg = "it";
}
if ($lg=="tr") {
$lg = "tr";
}
// Kullanıcı farklı bir dile mensup ise bunu otomatik olarak türkçe dil destekli sayfamıza yönlendiriyoruz.
if (($lg != 'tr') and ($lg != 'en') and ($lg != 'fr') and ($lg != 'it')) {
$git = "http://www.site.com/tr/";
header("Location: $git");
}else { // Bizim desteklediğimiz dillerden biri ile bağlanmışsa o zaman diline göre yönlendiriyoruz.
$git = "http://www.site.com/".$lg."/";
header("Location: $git");
}
}
?>