jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka personeli iseniz bir sorum olacak

bir banka kart veriyorken bir diğer banka neden red diyor? bu konuda bir kaç taktik verebilir misin? düzenli ödeme vs dışında.

son olarak findeks notu 1340 iken bankalar 1200 görüyor
kart limitim 2k iken bankalar eski limit olan 1k limiti görüyor bunun sebebi nedir nasıl güncellenir
Mesaj atıyorum özelinize