Bu spam değil, ve bunun için şikayet etmek çok saçma.
Hiçbir site google'nin önerdiği title karakter sayısını kullanmak zorunda değil. Google artık içeriğin kalitesine, etkilesimine ve sitenin otoritesine göre sıralamalara sokuyor. Adam fake yazımı yazdıda şikayet ediyorsun, bu ne çekememezlik.
Merhabalar,
Google title karakterini belirlediği karakterden fazla girince herhangi bir yaptırım uygulamıyorsa bu öneriyi neden yapıyor acaba?
Ayrıca seocu değilim, sadece kendim için bir şeyler yapmaya çabalıyorum.
İnsanları yargılamadan ve peşin hüküm vermeden önce tekrar tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
Eğer site spam uygulamıyorsa zaten benim yaptığım şikayetten etkilenmeyecektir.