Asıl olmaması saçmalık olur.
Şöyle düşünün siz A sitesiyle başvuru yapıp adsense aldınız. Ama 1 yıldır Kendi siteleriyle adsense alamayan 100lerce kişi var.
Siz ( örnek olarak sadece ) bu kişileri bulup Süreki A sitesi üzerinden adse alıp bunlara bu kişilere ücret karşılığında vermeye başlarsınız.
Diyelim ki ben bir site açacağım , domain aradım guzel bir domain buldum ve satın aldım , teması - seosu - logosu - makalesi derken site yerine oturdu hit gelmeye başladı bende haliyle adsense başvurdum ( ancak aldğım domain 2013 senesinde acılmış adsense almış ve sonra kapanmış ) adsense durumu ne olacak
Alamassın derseniz ( saçmalık olur gercekten , kullanılmamış sıfır domain kalmadı adam akıllı )