Bende Hazır advanced var bu siteden Key de aldım (yeni bir şey indirmedim) nasıl gireblirim kodu ? lisans giriş yolu nedir . (ÖRN: ayarlar ->XX->xxx)
teşekkür ederim ben de indirdim fakat kodu programda nereye yazacağımı bulamadım yani ben de halen free yazıyor.
Sağolun bilgilendirme için +++
https://www.fullprogramlarindir.com/...Capture113.jpg
sağ alt tarafta turuncu botun var şimdi etkinleştir diye. Onun altında lisans kodu gir diye bir yer var oraya tıklayacaksınız.