Bu spam değil, ve bunun için şikayet etmek çok saçma.
Hiçbir site google'nin önerdiği title karakter sayısını kullanmak zorunda değil. Google artık içeriğin kalitesine, etkilesimine ve sitenin otoritesine göre sıralamalara sokuyor. Adam fake yazımı yazdıda şikayet ediyorsun, bu ne çekememezlik.