@sarp Arkadasa katiliyorum.

Ortaklikdan konusmadan önce, en iyisi siz Domain ismini - Domain Degerlendirme Kategorisine acin ve Düsüncelerinizi yazin. Daha sonra bircok Kullanici kendi Fikrini belirtip ortaya güzel bir Beyin Firtina Sonucu cikar. Ve Siz hangi Fikri daha cok begenirseniz onu yapar, veya o Fikir icin Ortaklar ararsiniz.