arkadaşlar merhaba, aramızda bankacı arkadaşların olduğunu düşünerek sormak istedim.

konut kredisi nedeniyle ipotekli olan konut üzerine tekrar ek ipotek konarak kredi çekilebilir mi? (örneğin evin değeri 100.000 tl ise benim bankaya konut kredisi anapara borcum 25.000 tl, ben 25.000 tl daha kredi kullanıp diğer borçlarımı kapatmak istiyorum. gelirim taksitleri karşılayabilecek düzeyde)

veya konut kredisi başka bankaya transfer edilip kapama miktarı üzerine biraz fazla konut kredisi çekmek mümkün müdür?

bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.