Eğer öyle ise gerçekten saçma bir karar olmuş...
Asıl olmaması saçmalık olur.
Şöyle düşünün siz A sitesiyle başvuru yapıp adsense aldınız. Ama 1 yıldır Kendi siteleriyle adsense alamayan 100lerce kişi var.
Siz ( örnek olarak sadece ) bu kişileri bulup Süreki A sitesi üzerinden adse alıp bunlara bu kişilere ücret karşılığında vermeye başlarsınız.