Aklında soru olan varsa ben indirimlerden önce almıştım, TL olarak 242 TL'ye mal olmuştu kargo dahil. Ürün gayet kaliteli, yaklaşık 2-3 saatte tamamen şarj oluyor. 10 saat kablosuz kullandım hâlâ yarı şarjı bulunmaktaydı. Mikrofonu da oldukça kaliteli, dış sesleri güzel temizliyor. Amazon'dan alacağınız için tek eksisi, garanti belgesinin olmaması.