Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oto güncelleyicide bug vardı oradan güncelleyebiliyor musunuz şu an ?

Oto güncelleme sayfasına girip linkin sonuna ?force=true yazın bide öyle bakın belki bugu kapatmamışlardır

( Kendi bacağıma sıkıyorum )
Tavsiye için teşekkürler hocam o açığı kapatmışlar herhalde. Zira admin/update.php?force=true şeklinde denedim çalışmadı.

Ayrıca WHMCS'nin tamamen paragöz bir firma olduğunu görmüş oldum. Staff a bu benim sorunum değil siz hatalı sürümü stabil olarak yayınladınız düzeltmekte size düşer bu benim problemim değil diyorum. 7.0.2 için Ödenmemiş support&update faturamın linkini yolluyor.

Peki son bir sorum olacak hocam, versiyon düşürmede sırasında ve sonrasında sorun yaşar mıyız ? (7.0 veya 6.3 sürümlerinden birine geçmeyi düşünüyorum.)